Tjolahopp

Sista dagen på lovet. Ja, jag ser den här praoveckan som ett lov, faktiskt. Väldigt lugn och skön!
Jag hade ju såklart tänkt plugga JÄTTEmycket under veckan så jag inte hade så mycket nu till helgen, men det struntade jag faktiskt i. Och det är jag glad att jag gjorde, trots att jag har massor med plugg att göra nu, idag.
Snön finns inte längre, inte en enda kvadratcentimeter någonstans. Så jag känner mig väldigt ledsen. Men eftersom molnen för en gångs skull inte heller finns, och solen för en gångs skull finns, så måste jag nog ta mig ut idag. Mamma vill gå på fältpromenad nere vid älven. Baaah, jag hatar fältpromenader.
Och ja, om någon känner sig manad att skriva ett arbete om realismen åt mig, så tar jag gärna emot det!

3 kommentarer:

Lova sa...

Hej Agnes, nu sitter jag på biblioteket och pluggar inte. Jag tänker såhär. Min No-bok är you nowhere to be found. I min väska anyway. Om jag går in på alla nödvändiga sidor nu sparar jag ju tid när jag kommer hem. Alltså pluggar jag nu. Indirekt.

Lova sa...

you=ju
Fast det fattar väl du.

agnes sa...

Haha. Du är konstig x]