Framtidsplaner? Var är ni?

Tjolahopp!
New Moon var riktigt, riktigt bra! Herreminjeee...nu måste jag ju nästan läsa 3:e boken. Vi får se hur det går med det. Nej, men den var himla sevärd tycker jag!

Idag fick jag inte sova speciellt länge, tyvärr. Det var ju nämligen information om programmen på Strömbackaskolan. Jag kollade på Estet musik, Media och Samhälls. Alla tre verkade jättebra så det försvårade ju mitt val ytterligare! AAAH! Har verkligen ingen aning om vad jag ska gå, vad jag ska bli osv. osv. osv. osv!

När jag kom hem fick jag och Simon ett ryck och började rensa ut källaren. Vi ska nämligen rensa förråden där uppe och skapa ett nytt förråd i källaren så att vi får med plats med alla prylar. Ja, vi har VÄLIGT många prylar. Och ja, vi ska slänga VÄLIGT många prylar. Hehe.
Ikväll blir det myskväll med stickning och Robinson!

0 kommentarer: