17/8

Tjo!
Vaknade idag och bestämde mig för att måla skrivbord och "trasha" ett par jeans. Hann precis äta frukost så ringde farmor och undrade om jag ville komma och klippa gräs. Jag tänkte att det var längesen jag träffade henne och några hundralappar är aldrig fel!
Trots att jag bara behövde klippa en liten plätt så tog det ändå fem timmar innan jag var hemma igen, det berodde på att batterierna som hennes klippare går på var tvungna att ladda var 20:e minut och varje laddning tog ca 45 min. Suck. Men sånt är livet!
Igår satt jag, mamma och pappa och såg Friidrotts VM ett tag, men när det blev lite för drygt (det hände ingenting) så for jag ut med mamma och joggade i spöregnet. Vi hann precis hem till herrarnas 100-metersfinal med Powell, Gay och Bolt.
Bolt är ju helt wierd?! Hur gör han? Kan heller inte låta bli att tänka på Gay och Powell... så hopplöst det måste kännas för dem att kunna slå Bolt. Hahaaaaa.

Just nu pratar Mamma med Emma och det verkar som hon hade en dålig tågresa men nu är hon installerad på skolan och det verkar som hon tycker det är bra. Fick tydligen bo i huset med 6 st nyrenoverade lägenheter, som hon hade hoppats på!
Snart ska jag fara på kalaskalas hos Dag och Camilla, så jag måste nog ta och borsta av mig gräset.
Hejs!





















Ungefär så såg det nog ut igår när vi joggade

0 kommentarer: