16/8

Fick tillslut tag på girlsen i fredags. Körde in till Bella och Miriam, Eliza & Malin kom dit strax därefter. Vi for till Alfred för att säga hej, han flyttar ju till Visby om några dagar! Sen for vi till ICA och köpte gott och efter det blev det film och prat för hela slanten!
Vi somnade vid 5 tiden, det är en himla tur att Bella har en stor säng!
Vi vaknade och såg alldeles för mycket tv, så det slutade med att vi "dansade" till Hits For Kidz och var allmänt högljudda. Vår plötsliga energi försvann dock helt efter ett tag så vi lade oss utmattade i Bellas säng för att sedan börja dra oss hemåt.
Jag och Malin for hem till henne. Vi kollade på bilder från Jersey, beställde pizza, såg film och pratade! Fett najs!
Idag gjorde vi inte speciellt mycket, pratade mest om framtiden, dvs musikal, slutproduktion & gymnasium.

Efter vissa omständigheter (bensinen tog slut mitt mellan statiol och Malins hus) så tog jag mig hem där jag tog farväl av Emma som ju ska flytta till Skåne. Det känns lite konstigt att hon kommer vara så långt bort, men jag är säker på att hon kommer få det bra!

Nu är det 4 dagar till skolan börjar. Jag tänker på det med blandade känslor, jag ser fram emot det lika mycket som jag inte ser fram emot det. Det beror på att jag inte vill känna denna jobbiga stress och press. Jag måste verkligen jobba på att prioritera bort vissa saker! Andra saker ska få komma före skolan detta år, så är det bara!

Nu ska jag gå och se Friidrotts VM. Jag har, nördigt nog, längtat efter att det ska börja!

0 kommentarer: