13/8

Igår körde jag in till stan för att möta Malin, Miriam & Bella. När alla var på plats tog vi en fika på Nodo, och Malin berättade på om sina 3 veckor i England... och jag kommer aldrig lära mig att hon inte var 3 hela veckor i England utan även 5 dagar i Paris också.
Sen gick vi till Gallerian, för den hade Malin saknat så mycket, det tyckte jag var gulligt. Efter det så hyrde vi film och köpte mat, vi träffade även Håkan som bekräftade ryktet att vi faktiskt kommer ha honom i musik till hösten, och även som klassföreståndare! Yes!
Sedan skjutsade jag Malin upp till skolan för där hade Bella & Miriam sin cykel och moppe, och trots att Bella & Miriam gick, så hann dom ändå före. Det är för att jag och Malin är lite oeffektiva ibland.
Väl hemma hos Bella så åt vi våra delikata halvfabriksmat som vi köpt och började sedan se film. Vi hade bla väldigt roligt åt Hilary Duff's sångröst. Inte den mest kraftfulla precis.
Vid 10-tiden började jag köra hemåt.

Snyggingar på Nodo.

Malin & Jag

Vi åt vindruvor, persikor och dippade gurka. Eftersom jag inte var ensam om att äta för mycket gurka, så är jag nog inte heller ensam om att ha haft en natt med några toabesök.

Idag kanske det blir stan för min del, får se.

0 kommentarer: