11/8

Det förra inlägget skrevs under ett stadie på dagen då vi inte betedde oss speciellt normalt. Så kan det gå när man blandar mig, Miriam och en fläskpannkaka!
Vi hann iaf göra en del... köra moppe, bada, köra moppe, köpa godis, köra moppe, ha det bra, se Beck, blunda, se mer Beck, hoppa till, köra moppe, sova i kojan!
Det där var alltså gårdagen.
Idag körde vi moppe (igen) till Vischan för att hitta coola saker, men det visade sig att det fanns ont om sådana. Eller så var de bara gömda bakom alla dukar och allt porslin. Så vi bestämde oss för att hitta en bra Agnes-möter-Miriam-i-Öjebyn-och-vi-åker-tillsammans-till-stan-väg istället. Vi hittade en rätt så passande väg, och vi har bestämt oss för att vi ska köra den första dagen i 9:an... som ju är om 9 st ynka dagar. Inte skola, inte än :S
Sen satt vi inne och spelade kort medan regnet smattrade mot rutorna, och för en gångs skull så var faktiskt det regnet välkommet... det kändes passande på något sätt. Fast kanske för Miriams del, som skulle köra hem i det regnet. Men jag tror nog att det gick bra.
Eftersom jag tog exakt NOLL bilder under hela tiden så tänkte jag istället ladda upp från när jag, Lova & Miriam var med varandra för någon vecka sedan.






















Vi var på Hammenviken, och precis som förra året var det alltid någon som kunde jämföra sina kunskaper med Jesus.






















Mina fina brudar!

Orange.

Lova & Miriam <3
Fyrhjulingen var såklart på plats!
Fick veta idag att Eliza & Malin kom hem igår! WAAAAAAAAH! JAG SAKNAR DEM!!! Snart tänker jag fara och våldgästa er två, bara så ni vet!
Nu åskar det här utanför, så då är det väl bara att stänga ner allt som heter TV och dator och istället... göra ingenting. Hejs!

0 kommentarer: