28/7

Dagen började makalöst segt! Steg upp vid 10tiden och åt frukost, sen gick jag bara omkring här hemma och ute på gården i nån timme, tills jag somnade ute på gräsmattan pga uttråkan. När jag sedan vaknade så segade jag lite till och fick tillslut någon slags AaaahNuMåsteJagVerkligenGöraNågot-Panik! Så då lyssnade jag på min kloke far och for ner på slingan och joggade. Sjukt skönt, trots värmen!
När jag var hemma igen så hade jag såklart massvis med energi så då började jag måla, och höll på med det tills jag hade alldeles för mycket oljefärg på armar och ben. Ajaj, inte roligt för huden, det.
Nu sitter jag nyduschad och ska få i mig dagens första mål mat (förutom frukosten). Jag vet, jag suger på att äta lunch. Den är som mest ivägen för mig... när det är lunchdags vill man ju göra annat!

0 kommentarer: