Uppdatering från PDOL

Det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna. Eftersom jag bara gått hemma och varit rastlös så har det inte funnits så mycket att skriva heller. Men jag kan ju berätta lite om PDOL torsdag och fredag:
Torsdag: Efter en alldeles för sen ankomst från min sida så såg jag tillslut Lova och Jenna vid stora scenen. Vi bestämde att de fick se Olle Nyman trio och jag Måns med mamma och Emma. Och han ÄR faktiskt snygg och charmig. Det spelar ingen roll hur mycket alla andra säger det motsatta! För han ÄR det. Faktiskt.
Sen träffades vi igen och gick och kollade vad Calaisa var för något. Vi var inte så impade så därför fick det bli lite karusellområde, men vi konstaterade ganska snabbt att krokodil var mysigare. Så vi gick dit och haffade ett bord och fikade en stund för att sedan gå och se Laleh. Eftersom det var väldigt glest med folk så gick det bra att stå vid stängslet längst fram. Och hon var sjukt bra! Grym live och lagom helflummig!
Fredag: Maggio. Maggio. Fantastiska Maggio. Stod allra längst fram även här, lite trångt, men det var det värt! Hade aldrig kunnat tänka mig att hon var så bra live! Stämningen på babylon var på topp och det var sanslöst bra! She's my new favourite.
Perssons Pack, Melody Club, A camp och BWO hann vi också kika en snabbis på, vissa mer imponerade än andra.
Jag och Lova hann även åka en karusell. Bara för att få det gjort!
Tog 01.45 bussen hem, och bums i säng!







Maggio-bilden blev lite halvtaskig, men så blir det när halva piteå står och hoppar runtomkring.

0 kommentarer: