wraaahhw

Denna dag har jag VERKLIGEN inte gjort någonting. Den kan sammanfattas såhär:
Vakna. Frukost. Vila på soffan. Ringa mamma. Sitta på balkonen. Öppna post. Sticka. Läsa. Äta ballerina. Läsa. Läsa. Läsa. Dator. Läsa. Mat. Läsa. Ballerina. TV. Ballerina. Dator.
Det är nog egentligen ganska behövligt för mig, men det är SÅ tråkigt! Så tveka inte om att höra av er!

Ni undrar säkert vilken bok jag läser som kan få mig att sträckläsa som aldrig förr. Det är "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson, fytusan vilken bra bok! Har sett "Män som hatar kvinnor" 2 gånger på bio och läst boken en gång... jag är nog ganska besatt. Men hellre Stieg Larssons trilogi än Robert Pattinssons ansikte ;)

På lördag blir det mest troligt 24 för mig, och det ska bli himla trevligt! Jag vet egentligen inte exakt vad det är... men det låter bra!
Ballerinapaketet och boken väntar!
HEJS!

0 kommentarer: