15/4

Hola! Igår kom, efter många om och men, Eliza och Malin till mig! Vi såg film, åt failad kladdkaka, och hade det megaroligt och megamysigt! Somnade vid 4 tiden, vaknade för att Alfred ringde... Tack, Alfred! x) Sedan såg vi en till film för att sedan gå ner och äta frukost. Efter det gick vi ut i den underbara vårsolen och spelade Alias:

Meningen som jag skulle beskriva var: En kvinna MED kikare.

Eliza och Malin: En kvinna SER kikare. En kvinna KÖPER kikare. En kvinna ANVÄNDER kikare. En kvinna SLÄNGER kikare.

HAHAA! Jag var tvungen att ge dem de 2 första bokstäverna i "MED" för att de skulle komma på rätt svar x)

Dom har just kutat iväg till bussen och jag börjar såklart direkt känna mig rastlös på vad jag nu ska hitta på... suck.

Det är så himla fint väder så jag vill ju gå ut, men då är frågan: VAD GÖR MAN UTE? Sitter på en stol ett tag? Fotar? Jaaa, men vad ska jag fota? Går omkring på gården? Går en promenad? Ja, men tråkigt att göra det själv. Cykla någonstans? Var? Till stan? Nej tack. Ni ser, helt fantasilös... hmm.. det är inte riktigt likt mig. Hoppas det går över snart


Aja, todelooo!
Bild tagen av Jenna!

0 kommentarer: