Tjejkväll och framtidsfilosofi

Igår tänkte vi: JA! KOM IGEN! FETT STOR TJEJKVÄLL! ALLA MEDVERKANDE! PEPP! JA! Men ack. Det failade ganska rejält, så det var ju ganska synd :/ Men vi hade det ändå himla mysigt!
Jag, Jennifer, Eliza och Malin träffades och fikade en stund på nodo. Vi kom b.l.a fram till att Cubus-modellen hade snyggare hår på en av de två bilderna... och att Cubus-modell var inget att satsa på.

Med magar fyllda av toscakaka och te så spatserade vi ner till ICA för att köpa mat till kvällen. Det blev pasta med goda såser.. muuums!

Väl hemma hos Jenna så degade vi ett tag i hennes rum innan vi tog ork till oss och började laga mat! Det blev riktigt gott och det fanns inte ett enda makaronirör kvar efteråt!

Efter en tids mys och snack vid bordet satte vi oss och såg "office" (en helt sjuk serie) och sen for jag hem till Malin och pratade för att sedan somna!




Och vad händer imorgon och resten av veckan? Då blir det prao på Röda Lyktan! :) Det betyder att när praoen är färdig så har jag varit borta från skolan i 3 hela veckor. Och jag kan tänka mig att det är nog SÅHÄR välbehövligt, när jag är tillbaka så är jag redo för att ta nya krafter och kämpa i 5 veckor till.
Och vad händer sen? Jo, då är det två veckor då vi gör roliga saker istället för att sitta på en iskall stol och gå igenom mekanikens gyllene regel. Jaha, men sen då? SOMMARLOOOOOOOOOV! Så man kan väl säga att den kommande framtiden känns helt super!

0 kommentarer: