Imorgon=Hemma

Har sitter jag nu, med 4063 nya fraknar och branda axlar. Imorgon 04.15 gar bussen mot flygplatsen och mot Sverige. Denna vistelse har varit super, den basta av alla tycker jag faktiskt, sa jag har gjort en + och - lista:

+Bra vader varenda dag.
+Inga jobbiga forsaljare.
+Underbara badstellen och strender.
+Det finns en tennisplan 15 meter fran hotellrummet.

-Det er dyrt som ATTAN!

Det ska enda bli skont att komma hem. Jag saknar folket extremt mycket och tycker att vi borde ses snarast! Det kenns som vi har varit borta fran varann hur lange som helst, men det ar ju trots allt bara 7 dagar... det blir vel kanske sa nar man er pa ett helt annat stalle i varlden. Sa longt bort fran allt och alla!

Nu ska jag ta mig en dusch, sen ska vi ga ned pa stan och ta en slutgiltig glass!

HEJS!

0 kommentarer: