Det känns inte som påsklov...

Åh, vad skönt att få vara hemma... jag tror baske mig att jag ska göra en + och - lista (igen) som visar fördelar och nackdelar med att komma hem.
+ Det är gratis att gå på toa.
+ MAN FÅR TRÄFFA VÄNNERNA!
+ Det finns åäö på tangentbordet.
+ Man får andas frisk luft.
+ Man får sova hur länge som helst.
+ Man får dricka komjölk igen.

- Snö & Slask
- Man blir tvungen att frysa
- Det finns ingen pool att jäsa vid
- Allt är som vanligt
- Min mamma säger: Ett stort minus är ju att nu försvinner ni barn igen, nu får man mest bara hämta och lämna hela tiden, men aldrig vara med er. Jag: Hehe...

Gårdagen blev riktigt bra tillslut. Efter att ha anlänt till sjulnäskullen så hann jag vara hemma i 2 timmar innan jag var på vift igen. Miriam, Malin, Jenna, Eliza och Lars väntade i Gallerian, där vi höll i ett litet kramkalas. Sedan satte vi oss på bion, där dök även Isak och Jens upp efter ett tag. Sorgligt som det är så tillbringade vi faktiskt hela kvällen på bion, bara för att det inte fanns något hem som var kapabla att ta emot oss. Vi hade iallafall riktigt trevligt, eller hur? xD

Sedan tog vi farväl och jag följde hem Malin för att sedan sova över där :)

Kanske blir det denna film ikväll... x)

0 kommentarer: