Fran en varld till en annan

Destination: GranCanaria, Puerto Rico.
Ah, her har vi det underbart! Vi lyser dock vitt bland alla gyllenbruna turister, men da er det vel som det ska va! Imorse bestamde vi oss for att utforska omradet lite grann. Vi promenerade till Amadores och der var det nestan magiskt! Tror aldrig att jag har badat i nagot sadant knallturkost vatten forut. Solen verkar vara med oss pa denna resa, inte ett moln sa langt ogat kan na, och 24 grader i skuggan. Helt perfekt!
Nu har jag och simon spelat tennis i en timma och det slutade med att simon mosade en halvdod duva med sitt racket, for han tyckte sa synd om den! usch...

Och ett meddelande till vannerna dar hemma: Jag saknar er massor och tanker hela tiden pa hur fantastiskt underbart det skulle vara om ni var her just nu!!! Om ni vill skicka sms sa skicka pa 0703129970.
Och ett meddelande till emma dar hemma: Hoppas du mar bra och kom ihag att mata katterna!! :D
Amadores

1 kommentarer:

Sofia sa...

åååååååh, så underbart! jag är avundsjuk, jag är avundsjuk, jag är avundsjuk, jag är avundsjuk, jag är avundsjuk, jag är avundsjuk!!