Duktig flicka

Åhejochhå! Nu känner jag mig riktigt duktig.
Har "jobbat" (nej, praoat, men det är mycket roligare att säga "jobbat").
Har pluggat bajsbiologi.
Har nästan städat mitt rum!
Har promenerat 2 km och joggat 2 km.
Joggningen var extremt dunderhärlig. Det var så längesedan jag joggade att jag knappt kommer ihåg när den gången var. Men jag tänker inte säga "Det kommer det allt bli ändring på!"... För jag vet mycket väl hur jag fungerar: Jag motionerar och lever på denna prestation i månader genom att tänka: Neeheeej, men jag joggar ju hela tiiiden. Senast i noveember, och det är ju inte så längeseeeeeen!? Plus att idag sprang jag upp till bussen och det är ju tyyyyyyp som att jogga fleera miiil?
Nej. Okej, kanske inte så extremt, men nästan x)
Nu ska jag duscha och pallra mig iväg till Sandra som fyller 19 :)

0 kommentarer: