21/4

Aloha! Ännu en dag på prao. Det är faktiskt gode trevligt. Men vi är dock FEM st praoelever och det finns väl jobb för max TVÅ st, så det kan bli lite drygt ibland... Därför blir man riktigt glad när någon lämnar brickan med kaffekoppen på bordet så att man kan ägna ca 15 sekunder åt att hämta den och skjuta in den bland resten av brickorna. Och man blir riktigt sur när någon tar med sig brickan och SJÄLV skjuter in den bland de andra. HALLÅ! Det är ju VÅRAT tidsfördriv x)
Efter "jobbet" tittade jag och Emma på tyg till ett draperi som jag ska sy. Jag hittade ett, men tvekar ändå. VARFÖR KAN DET INTE FINNAS ETT IKEA I PITEÅ? Eller, okej. Jag ska inte klaga. Innan IKEA i Haparanda kom så var det 80 mil till närmsta IKEA :S

Bella på prao!

Jag funderar på det prickiga tyget :)
Nu ska min far skjutsa mig till kören!
HEJS!

1 kommentarer:

Anonym sa...

det prickiga var finast :P