Malindagen number 1

Idag väckte jag malin ännu en gång, det blir väl fjärde gången nu va, malin? Milksheakarna (HAHA) var goda. Iaf, så lastade jag in cyklen på bussen och sen tog jag ut cyklen ur bussen. Fast busschauffören hjälpte mig TVÅ gånger. Alltså både in och ut.
Mötte Malin som som vanligt hade en ny otroligt vacker och söt klännig på sig, jag med ärvda shorts och mammas linne. Skorna är mina.
Vi drack milksheake (hehe) sen köpte jag 3 tröjor, 2 från CARRRRLLINGS! en från vera, REA REA REA!Sen gick vi till badhus och gungade och åt glass. BAJSA INTE PÅ DEN HÖGRA TOAN DÄR! DET GÅR INTE ATT SPOLA!
blabla bla. Sen ( fy vad jag använder "sen" mycket) ja. Sen cyklade vi med våra röda Merida och Marwilcyklar (jag vill säga Marwin) till båtbamn i furunäset ett tag :D Doppade dock bara fötterna, bestämde att vi skulle bada seeeen. sen. Ja..Sen for vi hem till Malin och lagade pasta carbonara, SO DELICIOUS! iiihihiiiiiii i i iiii i! !!!!!!Sen. BLÄ! Zen gick vi ner till konsum och köpte lite naturgodis, SOO HEALTHY! (inte heligt, asså, hälsosamt) iiihihihihiii !.. vi köte också en cider... SO UNHEALTHY! (inte hälsosamt, asså, OHÄLSOSAMT! shit, får typ skuldkänslor dirr!;) magrutorna försvinner dag efter dirr. Vi for ner till Furunäsets båthamn ÄNNU EN GÅNG! Dock fortfarande inget bad... vi chillade/kirrade/klirrade/pirrade på lite och Malin dansade för fullt i vattnet. Hehi!
Väldigt sommrig dag!! 5/5 toasters =)

0 kommentarer: