Bada, Bada, Måla, Måla & Måla

Lördag: Jag, Simon & lille Isak cyklade ner till Sandön och badade. Där var också Gabbe.
På kvällen grillade vi oss the other kusinerna.

Söndag: Ringde Miriam och vi bestämde oss för att mötas på Hammenviken för att ta ett dopp och steka lite ;) Och så vart det, roligt värre!
Sen for vi hem till mig och målade kojan! Kojan, kojan som vi hållt på med sen vi var 8-9 år! xD Nu är den nymålad och fin, och inte minst bebolig (felstavat, jag vet). Men det finns fortfarande saker att göra. Det ska ni veta :) SE BILD!

Måndag: Vaknade vid 12-tiden och startade med att måla lekstugan rödare, den var ju röd innan. Men hade fått en rosa-orange nyans. Nu är den mycket vackrare kan jag stolt säga :D

Tisdag: Ännu en dag som bestod av att måla. Steg upp tidigt, vid 8-9 tiden faktist. Hehe. Sen började jag med att måla hebret, Emma med men hon slutade efter ett tag för hon skulle iväg. Jag målade, målade, målade och målade! Sen var klockan helt plötsligt halv 5 och färgen var slut. Synd bara pyttelite kvar. Men lite har man ju tjänat iaf!

0 kommentarer: