PDOL - Fredag = Matförgiftning

Kvällen kan sammanfattas såhär: Kom dit vid sju halvåtta tiden. Redan då var Piteå fullt med people. Åt lite wokad palt, men det skulle jag senare ångra för resten av kvällen.



Sen mötte jag Jenna vi strosade lite hit och lite dit, placerade oss tillslut nere vid stora scenen där Amanda Jenssen skulle showa liteee. Miriam och Stina kom lite senare :)
Vi lyssnade inte speciellt länge på Amanda, ingen storfavorit om man säger så.
Om jag minns rätt så gick vi ner på tivolit där vi träffade myyyyckeeeeet känt folk. Många med skum om benen xD
Magontet började kännas.
Stina åkte några karuseller medan vi andra tittade på..
Sen gick vi väl bara omkring tills det var dags för Håkan, eller dags och dags, Jenna ville vara där i tid.
Jag gick för att träffa min mor, hon konstaterade att jag var kritvit i ansiktet. Gick sedan för att spy upp min palt i en exklusiv Baja-Maja.
Kvällen var väl trevlig, egentligen, men för min del var det lite kämpigt. KOMMER SEN!

0 kommentarer: