midsommar.

När folket hade anlänt började vi med maten. Jag gillar att alla är så inte med på bilden.


Grillspett stod på menyn.

När allt var färdiggrillat dukade vi upp på altanen och slog oss ned för att äta.

Eftersom kanske världens bästa kockar gjort maten så smakade det super!

Simba njöt i kvällssolen.

Och jag med.

Vi skrattade som vanligt åt hysteriskt fula bilder. Fast inte den här, för den är fin.

Snygga flickor.

Efterrätten jag slängt ihop tidigare samma dag var en maräng- och jordgubbstårta. Mumsfillibabba.

Efter att ha lämnat mattröttheten bakom oss så gick vi ut och spelade volleyboll. Jenna var så snygg hela tiden så jag därför tillägnar jag henne en serie bilder.

Malin och Johanna var nästan lika snygga som Jenna, så de får en serie de med.

Jenna shakear och Malin vill göra detsamma. Jenna ser en aning skickligare ut på detta.
Tillslut gav vi upp volleybollspelet och shakeandet och strosade ner till älven där solen fortfarande lös. När vi kom dit hade den förstås försvunnit, men det gjorde ingenting. Efter en halvtimme eller så gick vi tillbaka till huset för att värma oss och skrattade åt diverse roliga klipp. Bland annat det här.
Klockan hann bli ett och två och tre och fyra innan vi pratat och skrattat klart och våra ögonlock slog igen.
Tack för världens bästa midsommar. Ni är bäst.

1 kommentarer:

Jennifer sa...

Tar ikapp bloggar och läste det här först nu. Blir alldeles generad över hur pinsam jag är, haha. Förresten så är du rätt bra du med!