om min bror.

Valborg blev riktigt lyckad! God mat, lite fotboll och sedan grillning till midnatt.
Egentligen hade jag tänkt ladda upp lite bilder från gårdagen, men min bror sitter bredvid mig och tycker att jag ska skriva några fina ord om honom, annars vägrar han hjälpa mig med volleybollplanen som jag vill ha. Det här har alltså mina egna ord. Inte.

Den goda maten och fina kvällen blev möjlig på grund av att Simon gjorde marinad åt mig. det blev såklart jättegott:) det känns alltid tryggt att veta att han ställer upp för mig. Han kan det mesta! I sommar kanske han ska göra en volleybollplan åt mig, trots att han har fullt upp med andra viktiga bestyr. Han är så snäll.

Min livsfilosofi är att försöka sträva efter att vara lite som min bror. Jag vet att jag inte riktigt kommer att komma upp till hans nivå av charm, hjälpsamhet, vishet, ansvarstagande, ja jag skulle kunna fortsätta hela förmiddagen. Men om jag bara kan få en till människa att försöka efterlikna Simon så ska jag vara nöjd.

Nåja, nu ska jag gå ut. Simon ska visa mig hur man byter däck på bilen. He is my everything.

1 kommentarer:

En skåning sa...

Fin kille!