hundratjugo.

Besöksrekord igår! Trevligt, trevligt.
Jag kände mig hängig imorse så det fick bli att stanna hemma idag. Har dessutom massvis med plugg att göra efter allt jag missade förra veckan, så jag har knappt tid att vara i skolan. Heh.
Tänkte snart ta en paus i pluggandet och gå ut i det svinkalla men svinvackra vädret och fota. Sedan blir det nog ännu mer plugg innan jag sätter mig med en varm choklad och några resekataloger och drömmer mig bort. Jag och mamma funderar på Fuerteventura, någon som varit där och kan ge tips? :)

2 kommentarer:

Sofia sa...

men jag var ju just där! :D fråga mig!! vi bodde i Corralejo i den norra delen av ön. tror det är den bästa orten. den södra delen är inget att satsa på har jag hört. vi hade en öken till granne, det var så coolt! det var lite svårt att bada ibland, för det var så stora vågor. gillar man att surfa så är det ju toppen ;)

Anonym sa...

Just det, att jag inte tänkte på det.. Det låter ju supermysigt! Jag har hört att det ofta är väldigt blåsigt där, stämmer det? :)