femtonde.

Tjo!
Jag försökte bete mig som vanligt folk denna morgon och steg upp lite tidigare för att testa hur det är att ha mer än förtio minuter på sig att bli klar. Det, trots att jag försökte vara seg, resulterade i att jag satt på soffan i ungefär tjugo minuter i väntan på att gå till bussen. Heh. Normalitet är inget för mig.

Nåja. Det var utbildningsmässa hela förmiddagen så jag, som inte har någon aning om vad jag vill utbilda mig inom, gick mest omkring och plockade på mig godis och pennor fram till det var dags för blondinbellas föreläsning. Enligt mig så var hon väldigt duktig och peppande. Det är galet hur mycket hon hunnit med trots att hon bara är tjugo år!
Efter skolan tog tjejerna en fika på Nodo men jag höll mig från fikat och ska istället alldeles strax äta min och mammas smulpaj med äpple! Nom nom. Recept kommer senare.

Publiken från föreläsningen. Någonstans längst bak till höger står jag.

0 kommentarer: