soppatorsk, regn, glass, plugg.

Det har varit en slapp och annorlunda skoldag idag. Den började t.ex. väldigt dåligt: Mitt i en korsning får min moped soppatorsk och jag tvingas rulla den till närmsta parkering. Därefter var jag tvungen att gå ca en km i ösregn till skolan. Efter detta blev allt dock lite bättre. På idrotten bjöd vår lärare oss på glass på Cafe Piteå, awesome! Efter det var det dags för parlamentets årliga middag, som i år blev lunch istället. Vi ville nämligen slippa fisksoppan som det bjöds på i skolmatsalen, så vi gick på Golden Dragon. För att dra ut på tiden ännu mer så strosade vi till Röda Lyktan och åt efterrätten där. Hehe.

Ikväll är sista pluggkvällen på en sjuuukt lång tid! Visst, jag kommer måsta läsa lite teori i sommar då och då, men jag försöker förtränga det för tillfället. Nu låtsas jag istället som att jag inte kommer beöhva plugga mer på flera månader, det låter väl bra?

0 kommentarer: