Snö. Golv. Decoupage.

Det snöar. Det snöar. Det snöar. Det snöar. Det snöar. Det snöar. VAD TUSAN! Jag vill inte ha mer snö! Åhhhh.

Igår efter skolan följade Malin och Miriam hem till mig. Det blev mycket asgarv under den kvällen kan jag säga. Varför skrattar man mer när man ligger på ett golv? Eller det kanske bara är jag och mina vänner som gör det? Jaja, det är iallafall ganska underligt.
Vid 11-tiden for Miriam hem och efter det låg jag och Malin på golvet (såklart) och sjöng Singstar i två timmar. Det är inget att rekommendera om man inte vill ha en förstörd hals. Om man däremot vill ha kul så rekommenderar jag det starkt. Hehe.

Idag har jag och Malin legat på golvet (såklart) och pruttat med våra ryggar. Har ni aldrig testat det, så gör det! Väldigt underhållande.
Malin åkte hem för ett tag sedan och jag har gjort decoupage på två tråkiga, vita lådor som mamma köpte för ett tag sedan.

0 kommentarer: