Humle och dumle

Blev just upplyst om att frankrikeresan är lite hotad pga vulkanutbrottet på Island. Det kändes ju lagom bra! Jaja, vi får hoppas att vinden vänder och utbrottet lugnar ned sig så fort som möjligt.

Lite dåligt med bloggandet då skolan kommit igång, men vad tusan, det får man stå ut med! Om gårdagen finns det inte så mycket mer att säga än att jag testade göra min provmiddag, som jag ska göra på HK:n, hemma. Det gick riktigt bra och jag hoppas det gör det på måndag också!!
Idag på har jag skrattat så att magen krampat och haft det allmänt bra med mina små vänner. Efter skolan gick jag, Jens, Isak, Miriam och Jenna och fikade på Krokodil och där blev det mer skratt-och-krampanfall! När jag kom hem fortsatte skratt-och-krampanfallen då jag såg den här gamla videon. Det är pappa och jag för ett antal år sedan. HAHA!



0 kommentarer: