Måla, sjunga, cykla.

Idag hade vi halvdag så efter skolan samlades Höga Rådet och började måla toaletterna på skolan, ambitiösa som vi är. Det var väldigt trevligt och resultatet tyckte jag blev helt okej. Okej för att det är trötta skolungdomar, som offrar sin nästan lediga dag till att göra toaletterna fina, som är konstnärerna. Hehe.
Efteråt köpte jag och Jenna mat på Subland innan vi strosade iväg till Musikhögskolan där vår kör skulle ha konsert. Vi tog i för full hals och hade det lika kul som alltid när man uppträder inför folk.
Väl hemma så drack jag ungefär en liter vatten innan jag satte mig för att plågas på träningscykeln. Det är nog sista gången på ett tag som jag väljer att träna inomhus... nu när våren kommit så pustar jag mycket hellre utomhus i friska luften än inomhus i ett unket sovrum. Fy och blä. Nu väntar sängen!
Todelo.

0 kommentarer: