Iskallt, drejning och plugg.

Sitter och försöker få liv i mina små (läs: yttepyttesmå) tår. Vi hade snölekar på gympan och jag utövade lekarna i converse, vilket ju inte är det bästa valet av skor, så jag har gått med genomblöta skor och sockar sedan 10-tiden idag. Usch och blä. Nästa gång ska jag komma ihåg vinterskorna.
På bilden i dag testade jag att dreja, det gick inte så speciellt bra men det ska det ju inte göra första gången. Det blev iallafall en skål som ändå kommer kunna användas, förhoppningsvis!

Ikväll ska jag plugga NO och svenska. Det känns väldigt... tråkigt, men det måste göras ändå, tyvärr. Om jag äter ett ballerina eller två medan jag pluggar så kanske det går lite bättre?

1 kommentarer:

En skåning sa...

Grattis till drejpremiären! Nu får din mamma damma av den fina danska drejskivan...! Den är faktiskt jättebra.