Inspirationslös

Nu är det det OS-myyyyyyys. Nej, jag ska inte dra låten ännu en gång. Veckan har för en gångs skull gått väldigt snabbt! Hoppas att det fortsätter i den stilen. Samtidigt så vill jag absolut inte närma mig sista dagen i nian så jag är lite kluven. Kommer ju sakna klassen, skolan och flera lärare hur mycket som helst! Jaja, det är ingenting som är värt att tänka på just nu, det är ju trots allt 110 dagar kvar... snyft.
Ikväll ska jag ha, ja, OS-mys, men innan dess ska jag försöka komma på något att sticka. Börjar få stick-abstinens i fingrarna, det har även hjärnan men det är just hjärnan som hindrar mig från att sticka. Den kan inte komma på VAD jag ska sticka... Att få lite inspiration skulle vara uppskattat.
Kram.






Pulsvärmare som jag stickade för längesedan.

0 kommentarer: