Egentligen...

...har jag inte tid att blogga, men jag gör det iallafall!
Det var förvånansvärt enkelt att stiga upp imorse... kanske beror det på min nya, fina säng i mitt nya, fina rum? Jo. Jag har bytt rum nu för alla som missat det. Väggen till mitt gamla rum är riven och snart är nog TV:n vi ska köpa på plats! Jag förstår om ni fattar noll. Hehe.
Sedan flöt dagen på som vanligt. Fast nej, det var inte en så vanlig dag. Istället för språklektion så var vi i kyrkan och övade luciasångerna inför fredag, sedan på musiken så gick vi till "Old Fellow" och fick veta hur vi skulle gå imorgon då vi ska lussa där. Det var ett rätt så läskigt hus. Mest för att jag är så fördomsfull, tror jag.
När jag kom hem hängde jag upp ljusslingor och annat i mitt rum innan det var dags för kör. Och som vanligt efter kören så kan jag omöljligt sluta sjunga, därför har mamma och pappa beordrat mig att stänga dörren om mig. Hehu.
TJAAALALALA!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Odd Fellow