Agnes fyndar

Tjosan!
Igår blev jag en plånbok och en Ipod rikare! Jag har nämligen länge letat efter en snygg, röd plånbok som Emma en gång ägt men som hon har råkat stoppa undan. Ipoden var också hennes men även den hade gått upp i rök. Igår när jag letade bland julpynt och sådant så ser jag den röda plånboken och jag tjuter lite grann och skuttar av glädje. Jag öppnar ett av facken för att se om hon glömt en femhundring eller två, men där låg, hör och häpna, EN IPOD! Hiiihiiii. Bara för att jag pratade med Emma i torsdags då hon sa att om jag hittar hennes ipod så får jag den (hon har köpt en ny). Jag är glad.
Helgen blev himla superlyckad! Orkar inte berätta. Ni får se tre bilder istället.


1 kommentarer:

Emma sa...

Tur att du hittade ipoden! :) Men det är förbjudet att använda den innan den 20:e. Det är faktiskt en födelsedagspresent. Jag ska slå in den och du måste lådsas bli överraskad ;) pusskram