Träningsvärk och sjutimmars-plugg

Gårdagen var riktigt, riktigt rolig!
Det började vid 11-tiden med Bibelstudium i sporthallen. Sedan var det dags för lunch och efter det började aktiviteterna. Jag valde volleyboll på båda passen. Sjukligt skoj! Fast efter mer än 4 h intensivt spel var man totalt slutkörd...kunde knappt gå.
Efter att vi ätit middag på Pingstkyrkan var det Bibelstudium igen och sen kvalmatchen Sverige - Danmark! Jag tycker det är så töntigt att så fort man förlorat en viktig match så slutar oftast någon. I detta fall Henke Larsson och Lagerbäck... suck.

Idag har jag och min träningsvärk pluggat konstant SO i nästan sju timmar... fytusan. Och det värsta är att vi har HK-prov imorgon så det måste jag också börja kolla på. Gaaash, jag svimmar!
Ska nog försöka orka ge mig ut på en promenad innan jag börjar med HK:n, annars kommer ingenting att registreras.

Hejs!

1 kommentarer:

Emma sa...

Du rör dej i mina hemtrakter hör jag, både Hälsans hus och Pingstkyrkan ;) Ha det bra och plugga inte ihjäl dej! kramkram