Fredagskänslan, visa dig oftare!

Fredag, fredag, fredag. Jag älskar känslan av att komma hem en fredag. Fredagskänslan. Varför kan inte onsdagskänslan vara likadan som fredagskänslan? När man kommer hem en fredag känner man sig avslappnad och tillfreds. Man äter god mat och har det allmänt mysigt. När man istället kommer hem en onsdag så är man stressad, oftast lite sur och har en massa måsten framför sig. Varför går det aldrig att få det där härliga lugnet inom sig under veckans resterande vardagskvällar? Visst finns det ju något som heter läxor... men ändå?!

Helgen är ännu oviss från min sida. Antingen far jag till Fjälaträsk eller så stannar jag kvar hemma och slappar här istället. Vi får se. Jag ska då banne mig se "Flickan som lekte med elden" i helgen. Annars får jag psykbryt!

Pizzan i ugnen väntar, hejs!

3 kommentarer:

Emma sa...

Ja, det kommer nog att bli bra :) Låter mysigt med fredags-hemma kvällar, jag längtar hem lite..
Saknar dej också. Vi ses om prick en månad :) Kramar

Anonym sa...

Asså jag diggar din layout hårt :D

/skåne-axel

agnes sa...

Tack, Axel! :D