Anka, sjal och bio.

Har just tittat på "Svenska hollywoodfruar"... vilka blåsta människor alltså! Jag förstår dock inte hur det fått sån otrolig uppmärksamhet och skapat så stor debatt? På vilken sida man än går in på så står det alltid något om Anna Anka. Hmm... jag måste nog sätta mig in i ämnet för att förstå tror jag.
Igår stickade jag klart min trekantssjal som jag hållit på med ett bra tag nu. Är riktigt nöjd, den är bara lite stickig...


Ikväll blir det bio. Flickan som lekte med elden! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin! Är det Färgkraftgarnet? Blir nog mjukare. I går köpte jag nästan en kardmaskin på ebay :( den försvann innan jag hann bestämma mig.
En skåning

Anonym sa...

Tack! Japp, det är färgkraft :) Äsch då... du får fortsätta leta, en kardmaskin skulle ju vara superpraktisk att äga!