Disney

Ännu en helg utan att ha varit hemma, fast en rolig sådan. Såklart!
Fredag - lördag var det konfaåterträff, riktigt, riktigt roligt! Dock sorgligt att det var sista gången konfan träffades. Vi MÅSTE fixa egna träffar framöver!
Efter att vi sagt farväl av alla i lördags så for jag till Malin. Vi satt vid datorn, handlade mat, låg på studsmattan i nån timma och hade det k-u-l. Eller hur var det, Malin? Haha!
Idag hann vi inte göra så mycket, Malin frågade ut mig om Disney-filmer, och jag kunde typ 2 frågor av 3000. Ja, jag har inte sett så många Disneyfilmer. Några exempel på filmer jag inte sett är; Herkules, Peter Pan, Snövit, Lilla sjöjungfrun, Skönheten och odjuret osv. Självklart har jag sett små klipp av dem på Disney-dags och sånt, men aldrig en hel film! Och jag har ingen aning om varför... egentligen.

Eftersom det är superväder idag så tänkte jag att jag skulle ta mig ut och kanske knäppa några bilder!

0 kommentarer: