Aloha!

Upptäckte att jag råkat skriva "före" vid den övre bilden och "efter" vid den nedre bilden i gårdagens inlägg. Självklart ska det vara tvärtom.
Idag hade vi orientering på idrotten ännu en gång. Jag & Miriam hade tagit alla efter en stund så då var vi lediga i ca 1,5 timme. Därför hade vi tid att åka till kvarnvallen där en friidrottstävling var igång för alla högstadieelever i hela Piteå kommun. Det var najs!
Sedan fortsatte dagen som vanligt med en rad tråkiga lektioner.

Läste i tidningen idag att det planeras ännu en till galleria på gågatan i Piteå. Mitt emot den som invigdes för två år sedan. Hmm... även om jag tycker det verkar kul så kan jag inte låta bli att fundera om det verkligen behövs? Det gör det säkert, jag inser bara inte det just nu.
Har just kommit tillbaka från en sk Fiasko-Joggingrunda! Efter bara en kilometer så ville inte magen något mer, så den började värka nå så djuriskt att jag var tvungen att gå hemåt igen. Tråkigt.
Ikväll ska jag nog mest ta det lungt och se Idol.

0 kommentarer: