30/8

Uppdateringen har väl inte varit den bästa i helgen om man säger så, men däremot så har jag haft det grymt kul!
I fredags var det egentligen meningen att jag skulle fara hem, men jag ändrade mig i sista sekund och for hem till Stina med Malin & Lova. Vi pratade om ALLT möjligt i säkert fem timmar! Sen såg vi film och efter det lät vi våra skolslitna kroppar sova.
Vi vaknade, åt frukost och pratade lite till, tills det var dags att gå till bussen. Men den kom aldrig så då var det bara att gå dessa 2,5 km tillbaka till Stina igen. Vi lagade världens godaste kasslerröra! Eller rättare sagt så gjorde alla det förutom Lova, för hon läste tidningen. Sedan blev vi skjutsade till Malin och efter ett tag kom Eliza. Vi lyssnade på musik och höll oss ganska lugna. Men när spice girls började sjunga för oss kunde vi inte hålla oss längre, vi satte upp håret i två tofsar och dansade och tjoade! Jens dök upp mitt i allt, och han gjorde all rätt i när undrade vad vi höll på med. Eftersom vi inte ville att han skulle bli rädd för oss (vi var riktigt galna) så lugnade vi ned oss...igen och pratade om allt möjligt...igen.
Idag blev det plugg ute på studsmattan, våfflor, gräskrig, flamsanfall, film osv. osv. osv. osv.
Tack för en underbar helg, allihopa!

0 kommentarer: