KONFABILDER!

Back to reality... again!
Nu börjar mitt sommarlov på riktigt kan man säga, för det är först nu jag kan göra precis vad jag vill! Att vara på två olika läger på 3 veckor blev lite tufft i slutändan, det måste jag medge, men vi hade det ändå riktigt roligt även på danslägret :)
Schemat för varje dag såg ut såhär: Vakna. Äta frukost. Dans i 1,15 h. Kort paus. Dans i 1,15 h. Lunch. Dans 1,15 h. Kort paus. Dans 1,15 h. Middag. Fritid. Kvällsaktivitet. Fritid. Kvälssfika. Vara uppe lääänge.
Och som traditionen lyder så vakade vi sista natten, detta är anledningen till att jag sitter här stentrött med igentäppta näsborrar. Toppen!

Nu kommer det en massproduktion av konfabilder, fy vad jag saknar konfan nu. Hade två underbara veckor!

Första kvällen så var Indigo på plats, de var riktigt bra!


















Danne, Miriam, Jens, Sara och Stina i vår stuga.



















Vi var på reprisen och hyrde kläder inför vår festkväll. Miriam var James Bond.



















Och Micke var Matrix























Volleyboll spelades precis exakt VARJE dag! Sjukt roligt!





















Stugan som jag, Miriam, Sara & Stina bodde i!























Sara, Sanna, Hanna & Stina


















Sofia & Malin























Volleyboll med Jens & Danne


















Bad på PCM. Här har vi jag, Amanda, Stina & Sara. Jag, vet, jag ser lite retarded ut.



















Miriam, Jens & Jag. Och vi gillar min lock precis i pannan x]
















Sommarbilden 09! Amanda, jag, Stina, Sara och Malin.

















Sweeeeet























På midsommarkvällen plockade vi 9 st blommor och lade dem under kudden. Och jag drömde om alldeles för många xD haha


















Och här börjar festkvällen, alla var utklädda med kläder från reprisen. Maja & Sara hade valt temat svartvitt!



















Emmy & Julia


















Miriam & Malin var James Bond med bondbrud!


















Sara, Emmy & John. Fytusan vad vi skrattade vid det bordet alltså!


















John skrattade så mycket att han satte ner glaset lite för hårt, så det gick sönder xD


















Och bordet brevid oss skrattade åt oss



















Jag & Stina vad bröderna fluff! Visst är vi grymma?!


















Ledarna Olle & Simon hade temat... kvinnligt och rött?























De vid vårat bord!


















The BrödernaFluff!























Och nu kommer bilder från själva konfirmationen!























Redovisning

















Sara, jag & Miriam rappade x)
















Miriam och jag sjöng "Jesus take the wheel" av Carrie Underwood






















Såhär såg jag ut!
























Jag & en stolt bror























Emelie var också där! :D <3 href="http://3.bp.blogspot.com/_-yrCk7UoINQ/SlHZNtClBfI/AAAAAAAABIQ/y_mOW2K3Cg0/s1600-h/konfa+2+hej+(1).jpg">











Brudarna














Konfagänget. Saknar!!!


Och förlåt för denna alldeles för stora bildbomb!

0 kommentarer: