21/7

Agnes goes moppegangster! Igår körde jag till stan och tillbaka bara för att köpa PDOL-biljetter. Det gick väl ganska bra förutom att jag virrade bort mig i öjebyn och sedan körde jag åt fel håll vid ett rödljus... jag måste ha stått i fel fil för alla bilar framför mig svängde nämligen vänster men eftersom jag skulle rakt fram så kunde jag ju liksom inte följa efter dem? Så jag körde gasen i botten rakt fram, ovetande om det fanns några bilar runt omkring mig som hade tänkt köra där. Ajaj, farligt. Men som tur är så har jag en moppekurs inbokad så då ska jag väl få lära mig ett och annat hoppas jag :)
När jag kom hem lekte jag husmor; For och handlade, lagade mat och diskade. Duktig flicka!
Idag har jag varit i stan och nu håller jag på att rensa min dator... suck. Det är en aning drygt!



Thats mine! :)

0 kommentarer: