Sveriges dag

Shoppingdag i iskalla Luleå idag med Miriam & Lova. Det var trevligt, men i och med att Sveriges nationaldag bjöd på ett väldigt litet utbud av bussar så blev det lite stressigt i slutet.
Jag fyndade b.l.a en bikini. Ordinarie pris var 99 kr, på skylten stod det 50% på ordinarie pris, på prislappen stod det 26 kr (hm...26 kr är inte 50 % av 99 kr?), och i kassan blev det 14 kr. Ja... väldigt lustigt, men bra för mig!

Nu sitter jag och kikar i min nya Tova-bok som ger mig alldeles för mycket inspiration, samtidigt som jag gör sallad. Jag har bestämt mig för att utöka mitt grönsaksintag lite grann... att endast äta gurkan från salladen kanske inte är så bra? Men alla andra grönsaker är så... beska och osmakliga på något vis. Och ja, jag vet att gurka innehåller 97 % vatten och därför inte smakar ett piss, men den är iallafall inte besk! Men jag ska iallafall försöka! Det ska jag.



Linne från gina tricot. Åh, vad jag kommer använda det i sommar!

0 kommentarer: