Skattjakt!

Att springa omkring i en iskall stad i 3 timmar för att leta upp och fotografera massvis med olika saker var ändå ganska roligt, även om det inte låter så.
Ett uppdrag var att ta kort på en pensionär med cowboyhatt. När vi fått tag på en cowboyhatt så gick vi fram till en alldeles för gammal gubbe, och förklarade att vi väldigt gärna skulle vilja ha med honom på ett kort, då säger han "Nej, nej, NEJ, jag har inget kort på mig" och sedan lunkade han iväg med sin rollator.
Efter skattjakten gick jag, Miriam och Lova till Krokodil. Har inte varit där på evigheter! Dit kom också Jenna och Eliza, och vi satt och hade det supertrevligt där under en låååång tid.
Men nu sitter jag med en hemsk huvudvärk, det är nog blåstens fel. Fy för den!













Jag har även rensat min kära dator idag, så här ser utrymmet ut just nu. Förut såg man knappt det rosa...

0 kommentarer: