Ni är bra!

Tjosan! Vilka underbara dagar! Tisdagen behöver jag ju inte berätta om för Miriam gav ju er en sådan fin och välgjord beskrivning. Verkligen!Jäättebra skrivet´, miriam! Ehe, ehe.
Igår gick vi ut ännu en gång (malin påstår att nu har hon varit ute så det räcker för hela det här året) och grillade pinnbröd. Vääldigt mysigt och roligt! Sedan ville malin gå in, för hon frös, så då gjorde vi det.
Vi hotade malin med att gå ut igen och köra skoter, så då bestämde hon sig snabbt för att ta första bästa buss hem... men den kom så pass sent så vi lyckades missa den! HAAAHAAHAAA! Men eftersom min bror är i spanien så fanns det ingen som kunde starta skotern... vi höll just på att ge upp, men så anlände malins far... Han startade den med det rätta knycket, jag och miriam blev en aning glada! Vi tog farväl av Malin och gick in och klädde på oss. Vi tog oss fram ca 5 meter innan skotern sjönk ned i den djupa snön. Det var kört. Bajsskoter!
Sen for Miriam hem och jag tränade på korpen!
BILDER KOMMER SENARE!

Nu håller jag på med SO. Fytusan! Jag tycker att lärarna är lite konstiga... dom säger: "Nu måste ni vila och ta det lungt hela det här lovet, det märks att ni är trötta." Och ja, det har dom ju rätt i. Men hur i hela fridens värld tänkte dom när de satte 4 st prov och en inlämning veckan direkt efter lovet?!?!?
Det är ju inte speciellt hyggligt...

Hejdå!

0 kommentarer: