å sen så...

Hej, miriam skriver!

skriv what ever you want to do;)
haha vi har jätte roligt här... agnes sitter å stickar, jag försöker få ut melodier på agnes gitarr och malin är djupt insjunken i hennes mobil och messar med sin lassie;)haha!!
Men tidigare idag så packade vi fika i en pulka å sen så spände vi fast malin i pulkan å sen så gick vi å hämtade ved å sen så hämtade vi madrasser å sen så gick vi tillbaka för att hämta agnes kamera å sen så slängde jag mej i snön 67,5 gånger å sen så trodde jag att min mobil hade fallit i snön å sen så gick vi ut på vägen å sen gick vi lite längre än vad jag å malin trodde å sen så svängde vi vänster på en skoterled å sen så fortsatte vi på den lite längre å sen så svängde vi vänster igen å sen så gick vi å sen så slängde jag mej i snön igen för att jag hade jätteroligt å sen så svängde vi höger å sen så kom vi fram till det stället som vi skulle vara på å sen så la malin sej på madrassen å sen så sa jag till malin "no action without protection" å la sen en stjärtlapp på malins rumpa å sen så gjorde agnes allt jobb från början men sen kom jag å malin å hjälpte till med elden som nästan aldrig vill börja brinna å sen så åkte jag lite madrass ner för en backe å sen grillade vi korv å sen så åt vi dom å sen så åt vi lite marshmellows å sen så drack vi oboy som smakade te med chokladsmak å sen så begravde vi malins huvud i snön å sen så var den borta å sen så packade vi ihop sakerna å sen så hittade vi en korv i packningen å sen så hedde vi den i snön å sen så hällde vi ketchup runt den så det såg ut som blod å sen så gick vi en annan väg tillbaka i djupsnö åsen fick malin bära packningen igen för att hon ville träna å få en snygg rumpa å sen gick vi lite krokigt till vänster å sen så gick vi lite krokigt till höger å sen så puttade jag malin i snön å sen så gjorde hon en plié å sen så pratade malin å agnes fysik å sen så kände jag mej utanför å sen så pratade dom om newtonmeter å watt å energi å hästkrafterå massa andra nördiga saker å sen så kom vi fram till vägen å sen så körde det en raggarbil förbi oss å sen så svängde vi vänster å sen gick vi å sen så sa malin att hon var varm men sen så sa agnes att hon var varmare å sen så gick jag runt i snön för att kolla om jag hade tappat min mobil men sen så sopade jag å malin av oss snön å bytte mössor medans agnes var på toa å sen så gick jag å malin in i dörren där agnes stod å sen så såg jag min mobil å sen så blev jag glad...

nu sitter vi här då å stickar, plankar å messar i agnes rum men nu så är agnes å malin nerei köket å fixar lite pizza;)

å sen så...(haha skojja bara) ;)

0 kommentarer: