måndag

Väcktes av pappa vid niotiden, han frågade om jag ville följa till stan, jag fräste bara att han skulle sticka och brinna. Men så efter ett tag började jag tänka på vad han egentligen hade sagt.... staaaan.... AHA!
Det blev dock en väldigt tråkig vistelse som bestod av att leta glasögon (till pappa) och handla mat. Vi får ju förstås inte glömma TheFantasticThree; SötaKevin, KortaAlice och den RörelsehandikappadeRobin. Hehe, nej nu ska jag vara snäll. De sjöng var sin låt, svarade på frågan: Hur har din jul varit?, och signerade skivor. Inte fränt. Speciellt inte eftersom jag stod längst bak och såg extremt lite av framförandet.
Imorgon ska jag planera Stockholm. Och ikväll vill jag somna. För jag har varit alldeles för trött idag. Och så har jag tittat på en massa gamla bilder, och jag fick VÄRLDENS längtan till att åka utomlands! Därför redigerade jag lite GranCanaria-bilder... bara för att.















AAAH! Någon MÅSTE visa hur man får bilderna i större format! Elizaaa? xD

1 kommentarer:

Anonym sa...

den blir större för mig när jag klickar på den... ;D