Gott Nytt År!


Herregud, vad 2OO8 har gått snabbt! Speciellt höstterminen, poff, så vare jullov. Helt sjukt!
Om man skulle beskriva 2008 med ett ord, så skulle det ordet vara:
TOPPEN!

2008

1. Vad är det allra bästa som hänt det här året? Ingen aning, det händer bra saker hela tiden.
2. Vad är det värsta som hänt det här året? Det händer inte s mycket dåliga saker för mig. Allt flyyyter X)
3. Vad är det roligaste du gjort det här året? Det finns ju mycket, men man kan väl säga att i sommar så väldigt skoj med min vänner!
4. Vad är det pinsammaste du gjort det här året? Vi lyckades få till en hel del pinsamma saker i Estland...
5. Vad är ditt bästa minne från det här året? Typ...en gång när jag var med Miriam och vi fotade, och körde fyris, rodde och skrattade för fulla muggar.
6. Vilken är den bästa låten det här året? Just nu är det: Coldplay-Viva la vida.
7. Vad är ditt bästa köp det här året? Heuheuheu, absolut ingen aning!
8. Vilken var den bästa årstiden det här året? Sommaren!
9. Har du gjort nånting ovanligt det här året till skillnad från tidigare ? Ja, jag har börjat pyssla som en tokstolle, sticka, tova, sy och allt möjligt.
10. Har du varit kär det här året ? Nej.
11. Har du rest utomlands det här året ? Japp, Estland och Tunisien.
12. Finns det nånting som du ångrar att du gjort det här året? Jorå.
13. Finns det nånting du skulle vilja göra om det här året? Självklart!
14. Har du genomgått nån kroppslig förändring det här året? Det är väl klart, jag växer ju förtusan xD
15. Är det nån i din närhet som har dött det här året ? Nej.
16. Har du under det här året träffat nya människor ? Ja! Främst på danslägret och slöjdlägret.
17. Vilken är den största förändringen det här året? Allt flyyyyteeer. Hm, nej jag vet inte.
18. Har du förlorat nån kompis under det här året? Nej.
19. Hur tycker du det här året har varit ? TOPPEN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha

Anonym sa...

vad kul att du verkar ha haft ett roligt år :D det har jag oxå haft! kram på dig, hoppas att ni har kul i stockholm! shoppa loss nu ;)