Snö, Jullov, Håkan, Betyg, Tårta & Gröt

Snön smälter. Jag får allvarlig panik! Det ska banne mig snöa på min 14 årsdag. Annars säger jag upp mig. Fatta sjukt. För prick ett år sedan så var jag bara tolv år. Dock 12 år och 364 dagar. Men ändå.
Jo förresten. IDAG FICK VI JULLOV! Så otroligt skönt. Jullovet är nästan bättre än sommarlovt. Typ. Nästan. För på sommarlovet så är man bara så hypertrött på att slappa när det har gått sisådär 2 månader . Men jullovet är precis, exakt, perfekt långt. Fast jag menar inte att sommarlovet ska vara kortare. Men jullovet ska då inte vara längre iaf.
Jag tycker att minst ett filmmaraton ska hinnas med. Om det blir disney, Harry Potter eller HighSchoolMusical *harkling* får vi se. Men det SKA ske.

Vi fick våra betyg idag. Våra första. Dom såg bra ut. Men det enda jag kunde tänka på då, var Håkan. Håkan. HÅKAN! Helt omöjligt att han ska sluta. Det var flera som grät, men alla mina tårar är antagligen redan förbrukade. Det enda att hoppas på nu är att han kommer tillbaka vid 9:an och hjälper oss med en hejdundrande examenskonsert.

Nu ska jag till Evelina och äta gröt och sörja lite.

Idag är det: dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan

0 kommentarer: