http://www.youtube.com/watch?v=br-WXepBGqo

Min bror fightas om skolmaten. Fytusan vad jag inte tycker om Maria Sthål. Eller som jag kallar henne Maria Stålnacke/ Maria Idiotnacke. När jag & co pratade med henne så körde hon över oss direkt och sa ungefär att: så här är det och så kommer det alltid att vara, ni snorungar kan inte komma och säga något... men det är verkligen jätteroligt att ni vill diskutera. Verkligen.

Tänkte bara skriva lite om helgen.
I fredags for vi hem till Jenna efter att ha ätit på subland och lite sånt. Vi är verkligen stammisar där... Vi såg Idol och hade det hur kul och mysigt som helst.

I lördags var det lucia för hela slanten. Vi uppträdde med Roger Pontare. Det var inte fränt kan jag säga. Ärligt. För han sjöng småfalskt och var urtrist. Upptäckte att han hade 4 st små, små stjärnor tatuerade precis brevid ögat. POPPARN!

I söndags sjöng jag och Evelina på kyrkan. Det gick bra. Efter detta var min hals fullkomligt slutkörd!

Sen fick vi besök av kusinerna.



0 kommentarer: