ursäkta.

Jag hade lite småfel om vad som händer i veckan. Det är inget engelskaprov och ingen svenskaredovisning. Hehi.

Och gissa vem som ligger och myser brevid mig? Jo, SIMBA! Mami har bestämt att han ska få vara inne ett tag om det går bra för Simon och hans allergi. AAAH! Jag är så happpyyyy :)
Efter skolan strosade jag till kvartes och satte mig med en mugg varm choklad och pluggade NO. Fatta mysigt det var! Faktist skönt att bara sitta själv, helt själv utan att behöva vara social hela tiden x)
Men nu väntar NO:n igen. Hejsvejs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aaww får lilla simba va inne :) blir han inte varm då för han har v'äl världens jättepäls?? eller han hade det i påskas iallafalll (a) :)

Anonym sa...

Haha jo, nog är han väldigt ovan med temperaturen här inne. Men jag tror att katter är bra på att anpassa kroppsvärmen ;)