spikar, hotell och F-A

hur ska jag starta det här inlägget då? Kan väl säga att det var skola idag. Vi bestämde massvis med Åk6-turnélåtar på musiken, eller inte spik-bestämde, men kom med massa förslag. På tal om spikar så hade vi också matteprov idag, och sista talet handlade om spikar.
Stockholmshotellet är bokat och det blev exakt det jag hoppats på. Ett -egentligen- ganska dyrt hotell, men tack vare MedMerakortet så blev det extremt mycket billigare. IIIH!

Fick veta idag att det ska ändras med betygen. Istället för IG, G, VG och MVG så ska det bli från F - A. F= IG, A=MVG. Det tycker jag är dåligt. För... ja, jag vet inte. Det är bara dåligt..
Ikväll ska jag försöka göra ingenting. Satsdelarna får gå som det går.

1 kommentarer:

Anonym sa...

när ska du till stockhom och vad ska du göra där? jag vill också dit! på tal om betyg, om jag får säga vad jag tycker, så tycker jag att den nya betygsskalan är bra. jag har alltid tyckt att varje betygssteg i den nuvarande betygsskalan är för bred. en person som jag anser är helt dum i huvudet kan ju få samma betyg som mig fast jag var mycket bättre! dessutom är det ju störande att få vg+, nu kanske man får typ B istället, jag vet inte. jaja, hoppas att det går bra med betygsbytet iaf!