Söndag, Måndag & Onsdag.


Söndag: Nolia med Malin & Miriam, vi var mest i mattältet och i husvagnarna, haha! Sen for Miriam hem och jag och Malin gick hem till Malin (börjar kunna den vägen nu). Jenna kom också lite senare, vi såg Alvin och Gänget! WOOW! Men jag hann inte se hela för det blev lite feltajmat med skjutsen, verkligen nackdelen med att bo 2 mil från allihopa!

Måndag: Jag, Emma & Mamma for till Luleå för att shoppa. Hittade 2 svarta koftor (av nån anledning), ett skoband och en skrivbok. Hehi!


Onsdag: (om ni undrar varför jag inte skrev något om Tisdag, så är det för att den dagen hände INGENTING. Så den är liksom inte värd att skriva någonting om..)
Well,well. Onsdag är det ju idag förresten xD Har sett OS (silver i cykling för er som bryr er) och sen ska jag väl se ännu mer OS. Kul. Hejdå.

0 kommentarer: